суббота, 9 октября 2010 г.

Невідправлені повідомлення...

Ти не отримаєш цього повідомлення.Тому і саме тому ти й гадки не маєш, скільки ще невіправлених повідомлень зберігає мій мобільний

Ти не отримаєш цього повідомлення.Тому навіть про мене не
згадаєш. Я ж пішла з твого життя. Один раз і назавжди

Ти не отримаєш цього повідомлення.Тому не зрозумієш, як
мені начхати на те, "що буде краще для мене". Хай буде гірше, але з тобою

Ти не отримаєш цього повідомлення.Тому зараз я нарешті
можу брехати лише одному з нас - собі.

Ти не отримаєш цього повідомлення.Тому не запитаєш, чому я
півроку не слухала музику, а моєю кращою подругою була тиша. Вона все розуміє

Ти не отримаєш цього повідомлення.Тому не зрозумієш,наскільки
була щасливою,наскільки була пригніченою та ледь не зламаною. І яка зараз вільна

Ти не отримаєш цього повідомлення.Тому просто будь
щасливий, а я буду думати про тебе. Хоча буду робити вигляд, що зовсім цього не роблю

Ти не отримаєш цього повідомлення.Тому не дізнаєшься,як
кожного разу,коли йшов,я казала "Кохаю",дивлячись на твою спину.

21-22.09.10 © ТанькО

Комментариев нет:

Отправить комментарий